asliu_ ben dün hastanedeyim burnumda damar çatlaklığı var onun için muayene tedavi odlum sonrasında akşam ve bugun kendimi hiç iyi hissetmiyorum balım ağrıyor vucut kırgınlığım var agzım burnum bpgazım kuruyor böyle ortalık hastalığı mı korona mı şüphedeyim aşım da yok korkuyorum bugun bebeğim de normalden daha az hareketli acile gidip test vermeli miyim yoksa pimpirikleniyor muyum bu arada eşimin perşembe görüştüğü Bi arkadaşı da bugun covıd oldugunu öğrenmiş psikolojik mi kendime baskı yaptım acaba