Kızlar iki oğlum var annem ikisinde de maddi manevî cok destekcim oldu kaynanamgilden bi çorap bile görmedim hiç üçüncüye hamile kaldim annem kız torun cok istiyodu hep bana kiz olursa a’dan z’ye herseyini fazlasıyla ben yapacam diodu hep iki dogumumda da zaten hep kendisi yapti allah var yani ama kiz çocuk hevesine süslü eşyalar icin daha cok yapiyo aliyo bn daha hic bisey almadim annem kendi evini doldurmus bebek alışverişiyle neyse velhasıl kelam isim konusunda da eşim anneme isim hakkı senin anne sen ne koymak istersen dedi annemde Zeynep olsun dedi kiz kardesimde ille mira yada miray olsun zeynep herkesde var demisti konu öyle kapandı gecen günde akrabalarımız la konuşurken anneme zeynep cok bilindik isim diyip bir sürü secenek sundular mira felan dediler bnde kiz kardeşimin de o ismi cok istediğini söyledim orda annem amca kızlarım felan hepsi evet mira cok güzel felan dediler evde de bi iki muhabbeti oldu kapandi dünde koz kardeşim üni den geldi ne oldu neye karar verdiniz felan dedi bnde valla daha annemi bekliyorum ne derse kapı süsü yaptircam felan dedim oda kardeşime kendisi koymusya işte daha ne felan die alttan alttan tavirla soyledi bunu bnde bn ne zaman koydum siz konuştunuz dedim tamam iste mira olsun felan dedi siz olsanız ne yapardınız ne derdiniz kafam iyice karıştı ya gerci Zeynep isminide cok beğendiğim soylenemez ama anneminde daha sonra başıma kalkmasından çekiniyorum bn dedimde koymadin felan die