Basakgunay Merhaba kızlar 🤗 Şişli Memorial hastanesinde Doğum yapan var mı acaba ? Özel sağlık sigortam yok , doktorumdan çok memnunum , bazı forumlarda hastaneden memnun kalınmağı yazıyor bilgi sahibi olan var mı acaba 🙏🏻