İçilebilir. YouTube’da Kaan Kocatepe isimli doktorun bu konuda güzel bir açıklaması var. Yurtdışında yasaklamıyorlar bile, anne adayları istedikleri kadar içiyor . Türkiye’de ise sadece günde belli bir miktar izin veriyorlar. Mesela günde bir iki fincan Türk kahvesi, bir bardak Nescafé gibi. Ben hamileliğim boyunca kendime hiç bir yasak koymadım, belli miktarda ve dozunda yedim.