Cemile18 Selam arkadaşlar 20 haftalık hamileyim dün aksam sag boşluk belimde yani agrı vardı kasıklara kadar giden cok şiddetli degıl ama bi süre devam etti şimdi de gayet iyiyim ama idrarımı yaparken oluyor agrı kasıklarda normal mı