Merhaba kızlar ben 34 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri kansızlık (anemi) var bende doktor hap verdi ama bir faydası olmuyor normalin altında devamlı yükselmiyor değerler. Sorum şu benim gibi kansızlık olup doğum yapan varmı (normal doğum istiyorum). İnternette tehlikeli yazıyor kansızlık varken doğum fazla kan kaybedeceğimden, sizde bir sıkıntı oldumu? Sizin kansızlığınız nasıl tedavi edildi?