mrvcl9 bence emzik koyma. Mümkünse de verme. Ağız yapısını bozacaktır çünkü dişleri ve damakları içinde uygun değil diyor ebeler. Biberon ilk doğumunsa koy istersen ama koymasands olur eğer sütün hemen gelmezse şırıngayla da mama verebilirsin ama aldıysan koy dursun zararı olmaz. Ama bence emzik ❌❌❌