Kbra27m Kızlar ayaktayken biraz belime birazda kasiklarima ağrı geldi bir 20 dkka sonra iç camasirmim ıslandı akıntı deildi idrarda deildi lavoboya gittiğimde yine aktı su gibi tutamadım acaba idrarmi suyummu sancimda yok
Nazli_ayar Kbra27m böyle durumlarda buraya yazmayip hemen bir sağlık kuruluşuna en azından sağlık ocağına gitseniz sizin için daha iyi olur. Sonuçta kimse sizin halinizi görmüyor öyle değil mi.
Angelim Kbra27m canım suyunda olabilir dikkat et gene sürekli değiştir bakalım gelicek mi zaten gününde gelmis
Kbra27m SEmerry gittim geldim bende alttan muayene yaptı suyun değil dedi doğumun da yok dedi geldim geri
Dilosseee SEmerry aynen canım benim de ilk gebeliğimde bişe koydu kaşık gibiydi suyuma baktı gelmiş mi diye
SEmerry Dilosseee Acılı bir işlem değil sanırım canım demi enfeksiyon da olabilir benim ya benimde enfeksiyon için bakmıştı bundan bir ay önce kendi doktorum kaşık gibiydi evet