Kızlar 6 hafta 3 günlüğüm daha bu 2.hamileliğim ama bütün belirtilerim kayboldu bulantom gitti gögüslerimin sızlaması geçti kasık ağrılarım yok oldu.. Sizde yaşamışmıydınız hatırlamıyorum ilk hamileliğimde nasıldı diye ama ondada çok belirtim olmamıştı yinede bukadar erken bütün belirtilerimin kaybolmasından korkuyorum kontrole daha 10 gün falam var