Burcumsuuu Sevgili hamişler o kadar korunmama ve güzel beslenmeme rağmen grip oldum. Şükür covid değilim ama gribide ağır atlatıyorum. 21+4 haftalık hamileyim, benim gibi olupta, gribi hafifletecek çözüm bulan var mı??
Burcu-2910 Burcumsuuu aynı durumda ben varım 18 haftalık hamileyim ve serum falan takıldı hiç te iyi gelmedi bogazım falan da şiş ne iyi gelir geçirir bilmiyorum
Petyynut Burcumsuuu bol sarımsaklı sıcak tavuk suyu çorbası, ılıktan biraz daha sıcak suya bir tatlı kaşığı bal, biraz toz zencefil ve yarım limon sıkıp için gerçekten çok yararı oluyor
FatihBatur Burcumsuuu bende 28 haftalığım 3 4 gündür griple bogusuyorum burnum felaket tıkalı doktorum iliadin sprey yazdı onu kullaniyorum bi
pamukkizimm Burcumsuuu 2 gündür öksürükten duramıyorum artık kaburga kemiklerim kırılmışçasına ağrıyor abartmıyorum az evvel acilden geldim kan tahlili PCr testi aldılar korona olmadığımı biliyorum ama yine de test verdim doktor antibiyotik yazdım sonuç pozitif çıkarsa iç dedi ama içmeyi düşünmüyorum bol bol ıhlamur limon bal pekmez karabiber tüketiyorum bu arada 36+5 😞