Ayy ne güzel maşallah canım sağlıkla gelsinler inşallah 🥰 bende ikiz gebeyim 13 haftalık. Henüz öğrenemedik birisi erkeğe benziyormuş diğeri hiç göstermedi kendini ama çok kıza benzemiyor dedi doktorum 😃 benimde gönlümden geçen bir kız bir erkek. İnşallah bize de nasip olur 🥰