Gmhg hayırlı olsun öncelikle ☺️ Kimyasal gebeliğin rakamın düşüklüğü ya da yüksekliğiyle bir ilgisi yok. Ben gebeliğimi 10.52 ile öğrendim, en son yaptırdığım beta 600 çıkmıştı 3 gün sonra keseyi gördük ☺️ Önemli olan 2 günde 2 katı yükselme olup düşüş yaşanmaması. İçinizi ferah tutun 🤗♥️