Basak4307 Bskogzhn tekdende Semih mun’a gidiyorum çok çok memnunum, çok ilgili bi doktor hamileliğimin sonundayım hiçbi sıkıntı yaşamadım doktorla ilgili şükür🙏🏻 muayene ücreti 80tl gene tekden de doc. Aysun Karabulut var onu da iyi diye duydum
Sedahoca Ben varım ☝🏼 Özel sağlık deva Hazar a gidiyorum bir de Prof.Nazan Başak Yıldırım ve arada prof.Babür Kaleli
Littlecookie Fbd Merhaba. Ben de doktorumu degistirip filiz saylana gitmeyi dusunuyorum. Nasil biridir acaba?
Littlecookie Fbd Merhaba. Ben de doktorumu degistirip filiz saylana gitmeyi dusunuyorum. Nasil biridir acaba?
Littlecookie Fbd Merhaba. Ben de doktorumu degistirip filiz saylana gitmeyi dusunuyorum. Nasil biridir acaba?
tbeyvz Bskogzhn bende anne adayiyim doktor ariyorum ozel sağlıkta nergiz yanıma gittim 3 kere ve beni çok ürküttü hiç memnun kalmadım
Fbd Bskogzhn 150 tl bi kontrol bi muane 1 kere Ödüyorsun henüz konuşmadım ben şehir dışından geldim ve açıkcası Denizli sağlık sektöründe çok zayıf güvenebildiğim tek doktorum filiz hoca bu sebepten her türlü gideceğim kendisine 😊
Bskogzhn Fbd yani iki kere gidip 150 tl veriyorsun aslında fiyat iyi hastanelerde 85 fln alıyor... evet yaa ben denizlide yaniyim ve hiç memnun kalmadım doktorlardan ne yapacam bilmiyorum
Fbd Sedahoca ben bir kere özel sağlığa gittim 4 buçuk saat bekledim 😊 çekilecek çile değil. Filiz hoca çok donanımlı ve bilgili Buda bana yetiyor
Fbd Bskogzhn aynen canım 2 kere gidiyorum bir kere ödüyorum tahlillerin sağlık ocağında yaptırıyorum yaptıramadıklarımı yönlendirmesiyle bir hastanede yaptırıyorum (anlaşmalı olduğu ) yani bebeği söz konusu olunca insan ve bu kadar zayıf bir sağlık sektörünü De görünce 85 değil 150 veririm diyor 😊
Sedahoca Bende İzmirliyim ilk bebeğin olacak bende sağlık sektörünü zayıf buluyorum Denizli’nin burdan bile hala ameliyata izmire gidenler var
Fbd Sedahoca 16 haftalık evet dediğiniz gibi İzmir e giden Antalya’ya giden çok hasta var malesef umarım kendini geliştirir sağlık sektöründe 🙏🏻
Sedahoca Fbd sağlıkla büyütün bizim 13+3 .Cinsiyet tahmin 4 kere erkek dendi 1 kere kız 😂 ben 20.haftayı bekliyorum
Fbd Sedahoca 😊😊 bize 12 de kız dedi doktorumuz dün yine kız defi hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah neden 3 doktor 😊