Dmllale EbruY44 e devletten tahlillerim kısmına giriyorum yapılan laboratuvar sonuclarım görünüyor canım
papatya0 Dmllale rica ederim ne demek 😇 genelde bende tahlil sonuçlarımı anlamak için oraya bakıyorum 😘
iyxtviycutxut Sıkıntı yok cnm hele bu 1000 de 1 olmaları harika bende 1500 de 1 olması gerekirken 370 de 1 e düşmüş olanlar vardı şükür ona rağmen sıkıntı yok şükür
Dmllale iyxtviycutxut cevap verdiğiniz için teşekkürler Rabbim sağ salim sağlıkla kucaklarımıxa almayı nasip etsin inşallah 😍