Umudayolculuk36 Kızlar bi kaç aydır bunaldım evdeyim markete dahi gitmiyorum ara ara ağlıyorum yanlızlıkdan eşimse anlamıyor müzik açıyorum istemsizce ağlıyorum bebeğim etkileniyor mudur tutamıyorum kendimi
Guneyinannesi1 Umudayolculuk36 ben gebeliğim boyunca ağlıyorum psikolojim bozuldu resmen canım oğlum içeride neler çekti fakat engel olamıyorum kendime sorunlarda beraberinde gelince umarım bebişim kolik olmaz
Sinemmmmm58 Umudayolculuk36 benim ilk gebeligim cok sıkıntli surekli sinir krizli aglamali gecti k.v .ayni evde yasiyorduk esim eve gelmiyordu falan geldiginde kavga ediyorduk ben cok kriz gecirdigimi bilirim kizim suan 16 aylik oyle sinirli ki anlatamam dogdugu.gunden beri asiri sinirli ve herseye agliyor malesef ve ben bundan kendimi sucluyorum.suan 2. Ye hamileyim kendi evime tasindim o kadar sakin kalmaya calisiyorum ki anlatamam hicbiseyi takmiyorum kafama bakalm bu nasil olacak
Aalatkl Umudayolculuk36 Tamamen araştırmalarıma göre konuşuyorum hamilelikte her kadında olan şeyler olduğu için aksine içinize atmanın daha zararlı olduğunu söylüyorlar o yüzden ağlayıp içini boşalt
Aylin2011 Umudayolculuk36 hormonlardan canım bende evden dışarı çıkamıyorum ikiz gebelik iki tane de kızım var okula giden onların dersleri benim derslerim derken çok bunalıyorum yardım edecek kimse de yok işlerimi yaparken zaten zorlanıyorum geçici bir süreç ama yine kendimi ağlamaktan alamıyorum
Umudayolculuk36 Guneyinannesi1 benimde bozuldu napacağımı şaşırdım eşim destek olmuyor kimsede yok aileme desem üzülür kalakaldım vicdan yapıyorum ama elimde değil benim yerimde taş olsa çatlar
Umudayolculuk36 Sinemmmmm58 bebeklet etkileniyormuş ister istemez değil mi kasılmalarım erken doğum riskim var ben ağladıkça o kasılıyor tutamıyorum hem hormonlar hem üzüntü stres gerçekten çok zor. Sizde aşmışsın artık tecrübelisiniz
Sinemmmmm58 Umudayolculuk36 aynen oyle canim malesef etkileniyorlar uzgunken stresliyken ve acken ultrasona gir hic hareket etmedigini bile.gorursun her kontrole.gitmemde stresli ve aglayarak gidiyodm.doktor odadan cikartip cikolata ye oyle gel diyodu sadece kendimize ve bebegimize yapiyoruz
Umudayolculuk36 Guneyinannesi1 dört duvar evde sıkıldım aylardır evlendiğim günden beri hatta arabamız yok biri çağırırsa gideriz eşimle bir yere baibaşa olamayız asla
Aalatkl Sinemmmmm58 ağlamanla alakası yok çocuk şekerli şeyler yediğinde hareket eder doktor sana bu yüzden demiş onu ağladığın için olsaydı git dışarda ağlamanı bitir öyle gel derdi Birbirinizi bilmeden yanlış yönlendirip moral bozmayın
Guneyinannesi1 Umudayolculuk36 hadi ya anlattınmı eşine erkeklerin bazıları düşünseniz olabiliyor bu durumu yansıtman gerek
Umudayolculuk36 Guneyinannesi1 anlattım biraz pasif kendisi elimden birşey gelmiyor diyor geçiyor seneye seneye diyip duruyor
Sinemmmmm58 Aalatkl adam akilli okusaydin keske. Doktorun yaninda aglamadim zaten ben . Gitmeden once oldu. Ultrasona girdigimde de oynamadigi hareketi olmadigin icin disari cikardi tatki yiyip geri girdim.
Aalatkl Sinemmmmm58 sen önce verdiğin cevapları düzgün ver baya başıma doktor gibi konuşuyor ağlamaya bağlıyor birde sallamasyon yapma