Arkadaşlar bugün tam 32.+0 olduk . Bugün cumartesi olduğu için çalışabilir raporunu pazartesi yanı 15 inde alıcam. Bu yasal izin bugünden mi başlıyor ben çalışabilir raporu ibraz ettikten sonra mı çalıştığım günler aktarılcak yanı hangi gün kuruma ibraz edersem o zaman degil mi ? Bir de ssk dan sisteme direk düşüyor mu yoksa yıne de elden müdüre teslim etmem şart mı