Beyzinur muz avokado kadar peyniri maden suyu bunlar bebise kilo aldirir.
Bizim 29.haftada 2 haftayla baslayan gelisim geiligimiz oldu. Takip edildi. 34.haftada gerilik 3 haftaya cikinca ciger gelistirici yapildi. 36.haftada suyu azalmis dedi, haftaya gel bakalim sezaryen karari verebiliriz dedi. 37 de gittim gelisim durmus o yuzden 37+2 de doguma girdim. Hatirlatici doz ciger gelistirici yapildi, 12 saat sonra doguma girdim. Kizim 34 haftayla uyumlu 2220 gr 47 cm sezaryenle dunyaya geldi. Doktorum 10 gun falan kuvozde kalabilir demisti. Cok dua ettik yeter ki saglikli olsun iyi olsun gerisi onemli degil diye. Dogumdan sonra goturduler, ben odaya ciktiktan bi yarim saat sonra hemsire kiyafetlerini almaya geldi 🥰 kizim cok guclu bi bebek cok sukur sagsalim kavustuk. Sadece minnak oldugu icin sarilik riski vardi, nitekim uzun sureli bi sarilik yasadik. Gelisimi anne karninda tamamlanmadigi icin uykusu agir oluyo. Beslenmeye bile uyanmamasi dolayisiyla sarilik riski artiyo. Cok sukur onu da atlattik. Simdi 1 bucuk yasinda. Erken emekledi erken yurudu cok akilli masallah her seyimiz cok guzel ilerledi.
Kisacasi asla stres yapma, doktorun umarim pozitif yaklasimdadir. Su an bu surecin %70 i psikoloji cunku. Saglicakla kavusun bolca dua edin.