Hanımlar biliyorum hamişkolar sayfası burasi ama dogum yapmislar annislere sorum olcak . Kizim 5 aylik . 4 bucuk ayindan itibaren biberon reddi yasamaya başladık . Mama yiyen cocuk smdi 4 saat 5 saat 6 saat yemediği oluyor . Verdiğim zamanda 2 ölçek zar zor yiyor . Damaklarimizda sorun yok . Keyfimiz yerinde . Mama yememe disinda aksi hicbisy yok . Cuma gnu kontrolumuz var ek gidaya baslamak istiyorum . Ama suan mamayimi degistirsem ne yapsam bilmiyorum . Lütfen fikirlerinize ihtiyacim var ..