Megaa bir aciklik yok yani bilemiyorum öncesini hatırlayamıyorum sadece disiklerim kendi kafasına göre tuttuğu için bir yerinde çok afedersin aynı sezeryanlilar gibi hafif kabartı var ama beni etkileyen birşey yok eğer dikişin tuttuysa veya bir sorun varsa mudehale dedikleri doğru şekilde kesip yeniden dikerler bunun başka çözümü yok benim doğumda dikisten sonra baktıklar kan kaçağı var bir daha sökülüp tekrar diktiler böyle bir acı yok sancı doğum devam ediyor eve gelince bir gün sonrası sağolsun kaynanam beni sofraya çağırdı milletle ye gibisinden bende itiraz etmedim zaten ağrım vardı bir anda pıt diye bir his sonrasında gözlerimden şarıl şarıl yaş gelecek kadar ağrı o gece bir poşet buzu koydum da öyle anca uyuyabilmisim sonrasi anlattığım gibi her gün daha iyiye 😂