Fatmakara97 Kızlar bugün sabahtan beri 4 defa oldu adet sancısı gibi sancı çekiyorum normal mi acaba ilk gebeliğim doğum sancısı olabilir mi sormak istedim bide aşırı derecede kalıntım var 3 4 gündür ayaklarım kollarım sırtım karnım heryerim kaşınıyor
Minik_prens Fatmakara97 yalanci sancılar başlamış olabilir benimde 33 +5 kasık agrim başladım bel ve sırt ağrısı hep vardı zaten arada geliyor sancılar ama devam etmiyorsa yalanci sancilardir zaten ama sık sık geliyor ve artarak devam ediyorsa dogum sancısı olabilir bi doktoruna görüş istersen
Papatyaa38 Benimde ilk gebeliğim bana sağlık ocağındaki ebe doğum sancısı adet olcakmışın gibi hissedersin öyle ağrır belinden başlar karın ve kasık agrısıda olur dedi bi doktora görük isdersen cnm