ebru_d_ bende 17 gün önce acil sezaryenle erken doğum yaptım bebeğim 13 gün küvözde kaldı ciğerleri gelişmediği ve enfeksiyon olduğu için. O kapıda bekleyen bilir ne dikişime dikkat ettim ne ilaçlarımı içtim ama çook zor da olsa kendimi tuttum hep 2. gün sütüm geldi hemen koştum götürdüm bir damla olsa bile, Allah sabır versin evladına da bol bol şifa inşallah 🙏🏼 Onlar çok güçlü ama en önemlisi senin dayanıklı olman lazım eminim hissediyorlar🥺 O gün hayatımın en güzel ve bi o kadar da kötü günü oldu maalesef ama kucağına alınca her şey geride kalıyormuş, en kısa zamanda bebeğine kavuşursun inşallah dualarım orda yatan diğer tüm bebeklere ve ailelerine😭