Aysnctl Dün net bir şekilde ilk defa hissettim oğluşumun tekmesini. Bugünde yerinde durmuyor maşallah💙💙 Bundan önce hissettiklerim ya bağırsaklarım yada gazlarmış net bir şekilde anlamış oldum. 😍😍💙💙 Harika bir duyguymuş..
AppleCatCoffe Aysnctl yaa ne güzel darısı benim başıma artık 🙈 eşimde bende heyecanla biraz daha büyüsünde haraketlerini hissedelim dört gözle istiyoruz ☺☺
Aysnctl YagmurAnnesi 18+1 doktorda söylemişti ama çok hareketli bir bebeğiniz var diye baya baya hareketliymis 😂😂
Aysnctl AppleCatCoffe Eşim için biraz erken o daha bisi hissedemez babalar.biraz daha beklemek zorundalar Darisi başına insallah 😊😊
Ceylinim Aysnctl benim ikinci gebeligim ilk gebeligim de çok hareketli idi şuan üç yaşında hala duramiyor 🤣
Aysnctl [bilinmeyen] Bende hep öyle diyordum. Bisiler hissediyordum ama omu değilmi hep kuşkudaydim. Ama şuan net anlayabiliyorum bebeğimin hareketi olduğunu🙂 ve bu zamana kadar hissettiklerim Oğluşum değilmiş sanki 😍😊
OglusumuBeklerken Ben 20+2 daha tam olarak bugun hissettim diyebilirimmm😂😇💙💙💙 anneee kalk acıktım der gibi tepikledi durdu oğluşum👼🏻