Merhabalar bizim doğum izni doğumdan önce 2ay Doğumdan sonra 2 ay olmak üzere toplamda 4 ay ve Doğumdan önceki izinlerden 1 ayı doğum sonrasına aktarabiliyoruz diye biliyorum, peki 24.haftadan sonra idari izne ayrılsak bile bu hakkımız var mı? Yani doğum Öncesi iznin bi kısmını sonrasına aktarma hakkımIz olacak mı yine? Bilen varsa yardımcı olabilir mi? Ben Kasım sonunda 24 haftayı dolduruyorum ve doğumum mart 17 ye denk geliyor