Kızlar durum biraz karışık. Carsamba detayli ultrasonda suyumun az olduğunu söyledi doktor ama rapora yeterli seviyede yazılmış. Bir gun sonra devlet hastanesinde randevum vardı yeterli miktarda denildi.dun gece bi sikayetten dolayı acile gittgimde sınırda olduğunu söylediler. Hangisine inanacagimi şaşırdım. Sizin oneriniz var mi su artırmak icin neler yapilabilir?doktor sadece 3 lt su dedi.baska bi doktora daha görünsem mi bilemedim