gldn065807 Maysa97 bende kanamayla gittim canım 2cm açılma vardı yatış yapmışlardı bence sende git nst ye falan bağlarlar bakarlar
KadersizMelek Maysa97 ayy maşallah ne cesaretlisin, kanama var ve sen evdesin hala,koş koş hemen doktoruna Allah korusun kanama normal değil birde zamanın baya ileri
Neslihnkrmn Merhaba 6+2 yim daha önce hiç kanamam olmadı ama bugün idrarırımı yaparken acik kahve rengi bi akıntim oldu ağrım yok bişey olmuşmudur acaba bi sorun mu var
gizzzy35 Neslihnkrmn Sizin yerleşme olabilir benimde çok oldu. Ama ihmal etmeyin gidin progestan kullanmıyorsanız verir doktor iğne yapar.
Bilgeveyis Neslihnkrmn yerleşme kanaması da olabilir ama doktora sormanız en iyisi düşük riski için iğne yapabilirler beklemeyin lütfen önleminizi almış olun
Babydream Neslihnkrmn yerleşme kanaması olabilir canım. Ama emin olmak ve içinin rahatlaması için doktoruna gözükmelisin. Kesenin etrafında kanama alanı olabilir her ihtimali düşünmen lazım o yüzden doktoruna gitmeni tavsiye ederim umarım birşey yoktur☺️ Sağlıkla kucağına al inşallah❤️
Bilgeveyis Bende 40 haftada biraz belim ağrıyordu sadece kontorolum vardı ona gidiyorduk girmeden önce tuvalete girdim peçeteye kan geldi yatmışım oldu sancım arttı 5 saat sonra doğum yaptım