Tugcemnuur Merhaba güzel annisler 😊 20 haftalık hamileyim 1-2 haftadır göğüslerimde beyaz kokusuz akıntı var doktorumla konuştum süt olduğunu (daha çok erken dedi) ve dar sutyen takmami soyledi önceleri az olan akıntı şuan çok fazla bu durumu yaşayan var mı?
CansuUuraki Bendede aynı şey var canım 28 haftalığım 20 haftalıkken gelmeye başladı ama kokusuz olursa bi sıkıntı olmaz diyorlar bu sütün çok olacağına işaretmiş inşaalllahda öyle olur 😊
Tugcemnuur CansuUuraki ay inşallah 🙏. Kesinlikle göğüsleri sıkmak sagmaya çalışıp uyarmamak gerekiyormuş canım rahim kasılmalarina neden olabiliyormus bu durumlarda 😊
Tugcemnuur Habibeseyit doktorlar 20.haftaya filan erken diyorlar son trimesterde gelebilir hatta bazı bayanlarda doğuma kadar hiç gelmiyor 😊
CansuUuraki Tugcemnuur evet bende baya araştırdım bu durumu kokusuz ve şeffaf renkse kolkulacak bişey yokmuş
CansuUuraki Kimi insanlarda gelmiyor bende çok erken gelmişti hatta artık göğüs pedi var onuları takmak zorunda kalıyorum
Tugcemnuur CansuUuraki aynen baya fazla akıntı var bende de. Annem ben emzirirken geldi bu kadar süt dedi 😄
mavi Benimde 29 haftalıkken gelmeye başlamıştı doktorum dokunma çok ve sıkma demişti normal olduğunu demişti şuan 32 haftalık hala aynı geliyor hatta rengi daha sarardi
mavi Benimde 20 haftalıkken gelmeye başlamıştı doktorum dokunma çok ve sıkma demişti normal olduğunu demişti şuan 32 haftalık hala aynı geliyor hatta rengi daha sarardi