Annesininbitanesi1 Kızlar 2 gündür çok hastayım boğazımdan nefes alamıyorum bugün daha kötü oldum bebeğim dün hareketliydi ama bugün çok nadir kıpırdıyor hareketleri azaldı baya başına gelen varmı 35+2 yim çok tedirgin oldum
elifenes20 Annesininbitanesi1 canım benimde bir yerim ağrıdığında yada hasta olduğum da hareketleri zayıflıyordu onlarda hissediyorlar ister istemez içini ferah tut 1 gün boyyunca hiç hissetmezsen hemen doktora görün ama gün içinde hissediyorsan endişelenme bence
Serapcemre Annesininbitanesi1 bir acile git hemen hala kıpırtaması azsa Allah korusun her şey olablr tedbirli olmak gerek
Serapcemre elifenes20 35.haftadan sonra 2saatte 10kere hissetmesi gerekiyormuş biri öyle gitmedi de ıkı saat hissetmemıs bebeğin kalbi durmuştu
Annesininbitanesi1 elifenes20 dün çok iyiydi ama bugün hissetmiyorum o kadar hastayım ki kafamı kaldıramıyorum yastıktan ona bağladım ama korkmaya başladım
Annesininbitanesi1 Serapcemre eşime haber verdim canım gelicek gidicez içim içimi kemiriyor korktum baya
Annesininbitanesi1 Serapcemre sancı çıktı serum verdiler daha şimdi eve geldim şükür bebek doğum pozisyonu almış suyun falan gelir yada Farklı bişey olursa hemen gel dediler şimdi çıktım hastaneden