Hanımlar ssvd yapan var mı tanıdıklarınız dan şahit olduklarınız da olabilir benim ikinci gebeliğim ilki sezeryan 5 yıl geçmiş oluyor aradan normal doğum yapabiliriz dedi doktorum ama dün gittiğim farklı Bi doktor hangi doktorsa çok cesaretliymiş çok riskli sonra atomik kanama geçirmen olası kan bulundursunlar o zaman dedi kafam karıştı ya siz neler düşünüyorsunuz riski nedir sizce