Kızlar merhaba ben 28+5 haftalık hamileyim sabah çok şiddetli karınn ağrısı ile uyandım böyle kasıklarda falan değil bildiğiniz karın ağrısı o kadar şiddetli ki oturdum ağladım sağa yatıyorum yok sola yatıyorum yok karnımı göbeğimi okşuyorum yok ayağa bile kaldırmadı bu ağrı beni şuan hafifledi Gibi ama çok korktum neden böyle olur yani normal mi