Leyla123456 Çok özür dileyerek soruyorum bu soruyu sabah 7 den belidir ishalim var ve mukuslu bir şekilde tuvaletten çıkamıyorum karın ağrısı ve kusmada var su bile içemiyorum gebelik haftam 39+0 sizce doğum başlangıcımı ne yapmalıyım
Dimaa YagmurAnnesi Leyla123456 bence hemen acile falan giidn enfeksiyon kapmış olabilirsiniz tahlil vs hemen belli olur
Leyla123456 Ama sabah aç karınla oldu bunlar eşim ise gittikten sonra başladı sabah 7 den belidir devam ediyor