Moonlight_ 33+5 haftalıgim 34 e gireceğiz. Her gün aynı adet ağrısı gibi ağrım oluyor 😐yaşayan oldu mu normal mi acaba
Nazli_ayar Moonlight_ bu sancilar herkeste olmuyomus ya. 32 yım bende de sancılar var ama yeni doğum yapan arkadaşım 40 İnci haftasinda bile sancı yasamiyodu
Moonlight_ Nazli_ayar peki normal mi acaba endişe etmeli miyim haftaya kontrolüm var diye şimdi gitmek istemedim doktora. gittiğimde muhtemelen nst ye sokar zaten