Doktora sormadım ama biraz araştırdım. Bildiğim kadarıyla yardımcı olayım belki yazan olmaz. Burda bazen cevap alamıyorsun çünkü.
Şimdi kremler cilde sürüldükten sonra deri altına oradan da vücut sıvısıyla kana karışıyor. Kanımız da bbebeğimize gidiyor. Bu yüzden kullandığın kremler organikse, içeriğinde ki bileşenlerden eminsen kullanılabilir. (yine de doktoruna Danış) ama içeriğinde ki bileşenleri bilmiyorsan organik doğal vs değilse kullanma. Zaten 9 ay boyunca aldığın vitaminler, düzenli beslenme rutini saça cilde o kadar iyi geliyor ki gerek duyacağınızı zannetmiyorum.