Burcum94 hiç üzülme diyeceğim ama üzüleceğini biliyorum bir tane bebeğimin kalp atışını duyduktan sorma bşr tane bebeğimi kimyasal gebelik olarak kaybettim şimdi 34. Haftaya giricem hep içinde kaybetme korkusu oluyor .. öncelikle ilk kayıpsa doktorlar bu u hiç önemsemiyorlar ama siz araştırın pırtılaşma testi yaptırın ve tiroid .. nerde oturuyorsunuz İstanbul Anadolu yakasıysa delta hastanesi Hakan gürbüz ğ öneririm