cansudrkk 21 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu kaptım sanırım, yanma ve kaşıntı var yaşayan anneler önerileriniz nelerdir, nasıl geçti
Asyaveannesi36 cansudrkk doktorum antibiotik verene kadar asla geçmedi bol su tükettim çamaşırlarım pamuklu ütüledim yok bana mısın demedi enfeksiyon olduğunda erken doğum riski olur dedi doktorum korktum kullandım geçti çok şükür, geçmiş olsun size de
Kafamanya cansudrkk kesinlikle doktora görün bana fitil verdi ihmal etme erken dogum riski yapıyormus bu durum
cansudrkk Asyaveannesi36 Sizin kaç haftalıkti bu durumu yaşadığınız da , 21. Hafta da erken doğum riskini tetikler mi
cansudrkk 2 ay önce falan ilk kez yine yaşamıştım krem ve fitil yazmıştı doktor üç günde falan geçmişti, Fakat çok dikkat etmeme rağmen tekrar oldu
Kafamanya cansudrkk tam bişey diyemem bu konuda ama doktorların söylediği risk yatattıgı hafta ile ilgili bi bilgim yok ben 36.haftam da hastanede yatmıştım mesela
Mzeynep İç çamaşırlarını mutlaka ütüle tamamen geçene kadar. Bol su ve sıvı tüket. Çok ilerlerse de mutlaka doktora görün
Asyaveannesi36 cansudrkk ben yaşadığımda 27 haftalıktım şuan 31 haftalığım doktorunuzla görüşün bence en sağlıklısı