hipregnancy 40+5 te fitille doğumu başlatacağız kızlar tecrübeleriniz neler? Açılma yapıyormuş sonra da az az suni verecek gerek görürse doktorum. Deneyimli anneler yazarsa çok memnun olurum
Zzs2091 hipregnancy sabah 10 da başlatmışlardı ama hiç sancı falan olmadı geceye kadar gece 1 de doğumum oldu çok hızlı açılma oldu
Serapcemre hipregnancy canm ben fitille oldum fitille 9cm e kadr sancısız gittim spor yaptm orda tabi sancım olmadıgı ıcın suni yedim fitil çok iyi
Dilekcnkn hipregnancy Saat 8 gibi yatışım yapıldı öğlende sonra 5 buçukta doğum oldu ama asıl sancılar su gelince başladı 2 gibi başladı yani doğumum o ıvır zıvırları saymazsak 2-3 saat içinde oldu .
Serapcemre hipregnancy swuat yap pilates topunda zıpla olur inş açılmanız inş sancısız acılma olur benm 7cm de de suyumu patllatılR 6da başlayan seruvenm 12.55te bttiydı🙂
Seminn hipregnancy benim fitille başlatıldı çok sancı yaptı ama açılmam ilerlemedi 12 saat te 2 cm açılma olmuştu kendi isteğimle sezeryan oldum en sonunda