BusraSY Arkadaşlar akşam üstü bir bardak süt içmek için ısıttım. Tarihi geçmemişti ama dolapta açıktı bi süre. İçtikten bir iki saat sonra bi baş ağrısı başladı ve hafif mide bulantım oldu. Zehirlenme durumum varmıdır acaba çok korkuyorum 😥😥😥😥
Derya341986 BusraSY kusuyormusun cnm korkma devam ederse acile git zehirlenme sorun değil de bebiş susuz kalmasın
ozgeya BusraSY kaynattınız mı acaba? Kaynattıysanız ve kesilmediyse sorun olmaz.bir de kaç gündür açıktı.
hande123 BusraSY ishal ve kusma yoksa genelde olmuyor bol bol su iç aytan iç sıvı şeyler tüketmeye çalış ama kusma ishal olursa kesinlikle gitmelisin dr a
Hatice44 BusraSY cnm merak etme öyle mucizevi bir şey ki eğer zehirlendiysen ishal yoluyla atacaksın :) eğer ishal olursan bilki zehirlenmişsin canım böyle muhteşem şekilde kendi kendinş koruyor bebek 🙏🏻🙏🏻
BusraSY Derya341986 Kusma olmadı ama her an kusacakmışım gibi durumdayım. 😥😥 zehirlenme olmasa bile bebeğe kötü bi etkisi olurmu
Ceviz Zehirlendiğinizi düşünüyorsanız doktora gitmeniz de fayda var. Netice artık iki kişisiniz ☺️ Eğer gidemem şu an diyorsanız da bol bol sıvı,yoğurt ve tuzlu şeyler tüketin ve anlattığınız durumlara ek olarak ishal ateş titreme gibi daha farklı şikayetleriniz eklenirse mutlaka doktora gidin. Şimdiden çok geçmiş olsun
Aybukealtintas BusraSY bozuk sütün tadı ve kokusundan zaten cok bariz anlasılıyor bozuk oldugu, belki öyle düşünüp psikolojik olarak ta bu etkileri göstermiş olabilir vucudunuz tepkime olarak