Doğumu bilmem ama bi kere acil gitmek zorunda kaldım iki gözüm iki çeşmeydi , doktor karşıdan afedersiniz öküzün trene baktığı gibi baktı bana bilgisayar başından kalkmadı . İnsan bi bakar belki orada bebeği düşürüyorum yani o kadar alışmışlar ki herhalde böyle durumlara tepki vermiyorlar, umurlarında da değil. Allah düşürmesin diyorum sadece.