anneyimmm_ Kızlar 35+1 haftalığız dün akşam göğsümden büyükçe bi damla kolostrum geldiğini farkettim. Bu sütümün yeterince olacağının işareti sayılabilir mi? Doğumdan önce bu durumu yaşayan anneler sütünüz yeterli miydi sormak istedim.