Ya alınsa güzel olur mutfakta iş yaparken , yemeknyerken koyarsınız yanınıza ağladıkça sallanır uyuya kalır kendinedir oyalanır. Zaten çok az kullanılıyor yavaş yavaş ayaklanmaya başlayana kadar falan. Ben aldım ama benimki uygundu hatırladığım kadarıyla 150 tlfalandı sanırım indirime girdiğinde aldım kolaylık olur demişti annem. Sizin söylediğiniz fiyat elektrikli sanırım kendi kendine sallanıyor . Zaten puset varsa puset de işinizi görür ana kucağı yerine geçiyor