Esra-gkl Kızlar yarın 29 haftalık oluyorum normalde de akıntım çoktu ama iki gündür aşırı arttı çok ıslak sürekli sizde de oldu mu
Esra-57 Esra-gkl canım akıntı illa ki oluyor ama dediğin gibi hiç bı zaman yoğun akıntı yaşamadım belki enfeksiyon olabilir doktoruna gittiğin de belirtirsen yardımcı olur sana ☺️
Ozlem2904 Esra-gkl 27.haftada cok yogun akinti yasadim kokusuz renksiz ilik su gibiydi enfeksiyon varmis dr um 2 fitil verdi sonra duzeldi bende
Suzan-mustafa55 Esra-gkl tatlım akıntı normalmiş takip et beyazı kiremi normal su gibiyse doktoruna danış suyun kaçıyor ola bilir geçmiş olsun
Esra-gkl Esra-57 enfeksiyon 2 haftadır vardı ama çok yoğun değildi özellikle bugün çok akıntım oldu ama kaşıntım yok şu an çok rahatsız edici bi durum
Aslhn12 Bazen enfeksiyon ve mantar sinsidir vardır ama akıntı haricinde belirti yoktur . Benim de senin haftanda aşırı akıntım vardı hatta suyun falan geldiğini zannedip doktora gittim. Mantar çıktı.
Esra-gkl Ozlem2904 bana da fitil verdi ama daha kullanmaya başlamadım bu akşam başlarım artık çamaşır yetiştiremiyorum
Esra-gkl Suzan-mustafa55 teşekkür ederim bende ondan korkuyorum ama bi kaç gün önce gittim suyum normaldi başka yaşayan var mı diye merak ettim