Miracu_ysmn Gebeliğimin 8. Haftasındayım ve anti toxozplazma ıgG pozitif çıktı . Nasıl oldu hiç bilmiyorumm.. gebeliğinde bu virüsü geciren oldu mu😏
inciirem Miracu_ysmn ıgM negatif ıgG pozitif ise bu şuanda yok daha önce geçirilmiş demek oluyor yani bağışık olmuş oluyorsunuz
Miracu_ysmn Aysegul9371 bende int öyle okumustum ama doktorum direk sakat gelişiminde sıkıntı olabilr dedi diye kafam takılmıştı
Miracu_ysmn Ya öyle mi evet ıgm negatif ama ıgg pozitifti be yüksekti doktor direk sakat olabilir dedi strese girmemeye calısıyordum ama bi yanda da kafama takılıyordu .. teşekkur ederim yorumunuz için içim rahatladı
Aysegul9371 Miracu_ysmn canım valla igg pozitif olup normal bir bebek doğuran arkadaşımda oldu igg pozitif olan ve bir çok sorunla karşılaşan erken doğum yapan çocuğu duyma engelli bir arkadaşımda var doktorun daha iyi aydınlatır tabi inşallah sağlıkla ilerler