37 haftalığım
Su sınırımı tam bilmiyorum
sadece Doktorun dediği suyunda azalma var acil ve kötü bi durum yok şuan ama su seviyesi hiç hoş değil pazartesi erkenden tekrar gel bakalım daha da azalma olursa doğumu başlatabiliriz dedi
Evet canlar bende özele gidiyorum
Hiç sezeryan olmak istemiyorum