Nzl_atasoy1 Kızlar merhaba Göğüs pompası hangisini almayalım henüz doğum yapmadım 37. Haftadayım ama nolur nolmaz diye alayım dedi. E bebekten baktm 2 tane ama kararsız kaldım. Elektriklş mi olsn Manuel mi. Tecrübeli olanlar yardımcı olur musunuz
RumeysaNur34 Nzl_atasoy1 manuel almıştım ilkinde elektrikli aldı yengem 3 ay kullanabildi kızı emmedi o kadar para verdi şimdi öylece duruyor ben yine manuel alacağım