Canım ödem olabilir hemen kötü düşünme..Bi keresin de yakın çevremden duymuştum bi gebeye bebeğinin ense kalınlığı fazla kesinlikle down sendromlu doğacak demişlerdi..Kadın doğuma kadar ağlamış..Bebek bir doğmuşki ensesi kalın yani tosun gibi bir bebek..Yani diyeceğim şu erken dönemde ölçülen değeri baz almayın değişebilir.