Antibiyotik kullandım azalttı sadece. Bol bol su içtim geçti . Ama tekrar çıkabiliyor dikkat etmek lazım. Çok çektim ben o enfeksiyondan ki benim aşırı derecede ilerlemişti. Doktorumun bana tavsiyesi, benim de Sana tavsiyem bol ol su iç anca o geçiriyor