begoscann Telaş etme canım 😊 Aynı şeyleri aynı haftada ben yaşadım. Muayene haftasıydı hatta, hiçbir sorun yoktu 🙈 Sanırım bebekler büyüdüğü için biraz baskı yapıyorlar. Hatta ben ayağa kalkınca sanki bebeğin kafası geliyor gibi hissediyordum. Şükürler olsun ki herkes yaşıyormuş o haftalardan sonra normalmiş. Panik olma ama buradaki yorumlarla da sınırlama kendini. İçin rahat etsin doktora git yine 😊