misirveannesi 4 güncük bebişim var. İlk gün hastanede emzirmeye çalıştım tutturdum en azından. Taburcu olup eve gelince daha rahat oluyor mutlaka mama verdim önemsemedim henüz sarılık olmadık. Sma optipro bize cok iyi geldi. Eve gelince her ağladıkca meme dayadım gelsede gelmesede 10 dk sağ 10 dk sol, ardından mama. Sağdım sonra öyle verdim filan, bebek yönlendiriyor sizi🙂