Kuem benim öyle oldu canım , 1 hafta önce adet agrısı cektım hiç fark yoktu yani , göğüs hassasiyeti yaşadım ve ben adet olmadan önce kahve leke gelir , yine lekelenme oldu dedim adet oluyorm hatta Ramazan ayıydı oruç tutmayı bıraktım , 1-2 gün böyle leke devam etti sonra adet olamadım adet gecıkmesınden tam 3 gün sonra idrar testi yaptım pozitifti . İsterseniz bekleyin gününüz geçene kadar .