Annelerim tekrar bir başlık açmak zorunda kaldım özür dileyerek fakat aklıma takılan bir durum var. Şuan 22. Haftayı bitirmek üzereyim. Biliyorsunuz ara tatil online olacak. Eşimle işinden dolayı ayrıyız, o İstanbul’da ben Maraş’ta. İdaremin de bilgisi ve izni dahilinde İstanbul’a gitmeyi düşünüyorum. Tam tatil bitişi de 24. Hafta geliyor. idari iznim başlıyor. Gidip geri dönmek saçma. Dilekçemi önden verdim, 24 haftalıktır raporunu oradan alıp kargo ile göndersem sorun olur mu? Çünkü ellerine bir iki günde geçecek. Raporu aldığım gün işlemeleri mi gerekiyor?