uzlet Ya normal doğum olacak aksilik çıkmazsa ama sizce gecelik almama gerek var mı aralık sonu gibi doğum olacak. Sabahlıklı bir takım ve düğmeli pijama takımı aldım ama geceliğe ihtiyaç olur mu. Ben kararsız kaldım tecrübeli olanlar yazabilir mi
ogrencianne35 uzlet normal doğum da olsa sezeryan da olsa en rahat gecelik önü düğmeli tuvalete rahat girip çıkarsiniz gecelikle
ogrencianne35 uzlet hirka koyun soğuğa denk geliyor çorap alın yanınıza muhakkak bende normal doğum bekledim hen gecelik hem pijama takımı almıştım normal doğum yapamadım ama 😂😂😂
Ozlemflz uzlet benim yakınlarımda sezeryan olanlar oldu hepsi de pijama takımı kullandı rahatlardı yani 🤷🏻♀️
uzlet ogrencianne35 Ya evet son nda ne olur bilinmez akdi bir durum çıkmaz inşallah ben normal istiyorum çünkü. Peki siz pijama yı mı kullandınız
aksu5334 uzlet normali bilmem ama olurda sezaryene dönerse doğum, sezaryen sonrası wc de pijamayı çekmek için eğilip kalkmak gerekiyo ve o da dikişleri zorluyo o yüzden gecelik kullanmak çok rahat
Ozlem2904 uzlet alti acik geceligin gerekli oldugunu soyledi hemsire, kanama kontrolleri yapiyolarmis sik sik. Bende onden dugmeli pj takimlari almistim pantolonlu ama onlari sonra giyersiniz dediler
Prens1prenses2 Ozlem2904 doğumdan sonra 1 kere tek muayene ediliyor oda idrara çıktınız diye soruyorlar ve dikişlere kanamaya falan bakılıyor ondan sonra da taburcu oluyorsunuz benim böyle oldu o yüzden de gerek duymadım geceliğe. Ve doğumdan sonra çıkınca çok soğuk oluyor kalın giyinmek lazım üşütmemek için
Acemi_anne61 uzlet ben gecelikle rahat edemem normalde de edemem yani o yüzden pijama alacağım inşallah pişman olmam☺️
Prens1prenses2 uzlet şart değil bence canm ben hiç almadım gecelik önden düğmeli iki tane koysan yeterli bence
uzlet metehaninannesiii Yzaman aysnrsvs Prens1prenses2 Bende rahat edemem zaten gecelik ile yani ama muayene edilecek kolaylık olur diyenler oluncs bi tereddüt ettim yani. Çok teşekkür ederim hepinize 🥰
Ozlem2904 Prens1prenses2 valla ben hastane hemsiresinin yalancisiyim🤷♀️ ocakta dogum yapicam onun icin sabahlik yerine uzun kalin hirka aldim coraplarimda var hemsire odalarin sicak oldugunu soyledi ama insallah usutmem
metehaninannesiii uzlet ben sezeryan dogum yaptım normal dogum istiyordum olmadi ben gecelik almadim pijama giydim iyiki de pijama almisim baya rahat ettim gecelik olsaydı yok bir yerim acilacak yok bir yerim gözükecek derdine dusecektim
ogrencianne35 uzlet doğum sonrası geceliği kullandım yani normal doğum olsa da gecelik giyecektim pijama yi hastane çıkışında giydim bende normal istiyordum ama olmadı yapacak birşey yok önce bebegin sağlığı
Yzaman uzlet Ben normal doğum yaptım temmuz du ama yine de pijama takımı tercih ettim çok rahattim gecelik ile rahat edemem diye düşündüm hiç de zorlanmadim dikişlerim de vardı şuan 2.hamileyim yine pijama takımı alacağım otur kalk çok rahat oluyor zaten almışsınız giymek için bir daha masraf etmeyin.
Yzaman uzlet herkes de aynı mi bilmem ama ben doğum yaptım doktor dikişlere baktı muane etti sonra hemşireler bez bağlayıp giydirdiler odama çıktım bir daha da muaneye gelen giden olmadı.
Prens1prenses2 Ozlem2904 doğumhane buz gibi oluyor normalde canm normal oda daha sıcak oluyor ben geçen sene 17 Marta doğum yaptım korona yeni çıkmıştı o zamanlar o yüzden daha bi soğuktu yani doğumdan çıktıktan sonra titriyordum resmen